Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh na zlepšení služeb cestovní kanceláře.
Procházková, Ivana ; Müllerová, Monika (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou služeb cestovní kanceláře Cílka, s.r.o. První část je zaměřena na výklad pojmů, problematiku cestovního ruchu, marketing služeb a metody analýzy konkurence, jejich produktů a služeb. Druhá část práce zahrnuje vlastní analýzu s následným vyhodnocením a návrhy změn. Cílem bakalářské práce je navrhnout taková opatření, která by vedla ke spokojenosti zákazníků a zvýšení počtu prodaných zájezdů.
Inovace ubytovacího zařízení
SAUEROVÁ, Patricia
Diplomová práce, která nese název inovace ubytovacího zařízení, popisuje jak v současnosti funguje a jaký je stav Penzionu Krumlov. Popisuje také jak probíhá marketing, vedení a spokojenost zákazníků. Dále se zabývá zkoumáním a zjišťováním vhodných inovací, které by zvýšili atraktivitu penzionu. Jako výsledek zkoumání jsou v aplikační části uvedeny a vyhodnoceny výsledky řízených rozhovorů i dotazníkových šetření. V aplikační části lze naleznout i doporučení a vyhodnocení návrhů, které mají zlepšit daný podnik.
Podmínky a rizika podnikání ve vybraných službách turismu
BURIANOVÁ, Denisa
Tématem předkládané bakalářské práce jsou zprostředkovatelské služby cestovního ruchu. Turismus je významný ekonomický činitel a v současné době dynamicky se rozvíjející odvětví. Mezi pozitivní efekty turismu patří i rozvoj podnikatelské činnosti. Bakalářská práce se zaměřuje na podmínky a rizika podnikání ve službách cestovních kanceláří a agentur. Hlavním cílem této práce je zhodnocení situace z pohledu vybrané cestovní agentury. Součástí práce jsou analýzy hodnotící makroprostředí, vnější a vnitřní prostředí organizace. Analýzy jsou založeny na sekundárních zdrojích, kterými jsou především veřejně dostupná data Eurostatu a Českého statistického úřadu. Dalším zdrojem informací jsou primární data z dotazníkového šetření a řízeného rozhovoru s majitelkou cestovní agentury. Na základě provedených analýz jsou zhodnoceny příležitosti, podmínky a rizika podnikání v tomto odvětví. Díky výzkumu je možné vyhodnotit současnou situaci podniku a jsou navržena opatření, které by mohly vést ke zlepšení.
Spotrebiteľské preferencie mladých na trhu cestovného ruchu
Kollárová, Lenka
Kollárová, L. Spotřebitelské preference mladých na trhu cestovního ruchu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Tato bakalářská práce je zaměřena na preference mladých lidí z České republiky ve věku 19 až 30 let v oblasti cestovního ruchu. Hlavním cílem této práce je vysvětlení spotřebitelského chování zvoleného segmentu na trhu cestovního ruchu a následné vyslovení doporučení v oblasti cílení na segment. Zkoumané jsou aspekty ovlivňující cestování mladých zaměřené na frekvenci a investice do cestování, využívaní služeb cestovního ruchu a preferované formy cestovního ruchu. Výsledky primárního kvantitativního výzkumu získané pomocí dotazníkového šetření vedou k vyslovení návrhů a doporučení v oblasti efektivního cílení na zvolený segment a též k návrhu rezervačního systému.
Analýza a komparace využití destinačních karet v České republice a v zahraničí
Fikejsová, Julie ; Herget, Jan (vedoucí práce) ; Pilařová, Adéla (oponent)
Cílem diplomové práce je ukázat přínos destinačních karet a potenciál zavedení jednotného systému destinačních karet v České republice. Hlavního cíle je dosahováno pomocí analýzy a komparace využití destinačních karet v zahraničí a v České republice. Diplomová práce je členěna do šesti kapitol. První kapitola se zabývají vymezením pojmu a významu cestovního ruchu, faktorům ovlivňující rozvoj cestovního ruchu a specifikům trhu cestovního ruchu. Druhá kapitola je věnována marketingu cestovního ruchu, destinačnímu marketingu a charakteristice destinace cestovního ruchu. Třetí kapitole se týká pojmu destinační karta a jejího využití. Čtvrtá kapitola charakterizuje nabídku a systém fungování destinačních karet v zahraničí, na příkladu Velké Británie. V páté kapitole je popsán systém a charakterizována celková nabídka destinačních karet v České republice. U vybraných destinačních karet je následně analyzován jejich vliv na chování turistů v navštívené destinaci. Na závěr, na základě výsledků z analýz, je navrhnuto řešení jednotného systému pro koordinaci destinačních karet v České republice.
Rozvoj cestovního ruchu v regionu České Švýcarsko
Brabencová, Kateřina ; Havlíková, Michaela (vedoucí práce) ; Alena, Alena (oponent)
Tématem diplomové práce je Rozvoj cestovního ruchu v regionu České Švýcarsko. Teoretická část této práce se zabývá zpracováním základních informací o cestovním ruchu získaných na základě odborné literatury. Praktická část byla zpracována na základě terénního šetření prostřednictvím dotazníku na základě náhodné metody. Z tohoto dotazníku, prostřednictvím otevřených, polootevřených a uzavřených otázek, byl získán obraz o aktuální poptávce a požadavcích jednotlivých návštěvníků. Výsledky se staly podkladem pro stanovení jednotlivých návrhů možného řešení rozvoje cestovního ruchu. Součástí návrhů byla vypracována i příkladová kalkulace.
Návrh na zlepšení služeb cestovní kanceláře.
Procházková, Ivana ; Müllerová, Monika (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou služeb cestovní kanceláře Cílka, s.r.o. První část je zaměřena na výklad pojmů, problematiku cestovního ruchu, marketing služeb a metody analýzy konkurence, jejich produktů a služeb. Druhá část práce zahrnuje vlastní analýzu s následným vyhodnocením a návrhy změn. Cílem bakalářské práce je navrhnout taková opatření, která by vedla ke spokojenosti zákazníků a zvýšení počtu prodaných zájezdů.
Vliv koupěchopnosti na nabídku a poptávku v cestovním ruchu ČR
Slavíčková, Catherine ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vlivem koupěschopnosti českých domácností na nabídku a poptávku v cestovním ruchu České republiky. Jsou rozebrány jednotlivé složky trhu cestovního ruchu České republiky, analyzováno spotřební chování účastníků cestovního ruchu v závislosti na výši disponibilních příjmů a způsoby reakce poskytovatelů služeb na tyto vlivy.
Seniorský cestovní ruch na Vyškovsku
PROCHÁZKOVÁ, Aneta
Cílem této bakalářské práce bylo zhodnocení současného stavu a možností pro cestování seniorů na základě analýzy nabídky destinace Vyškovsko a zjištění potřeb a požadavků vybraného segmentu. Na základě zjištěných poznatků byl pak navržen produkt cestovního ruchu na základě požadavků a nabídky destinace pro zvolený tržní segment. Pro analýzu současné situace nabídky destinace Vyškovsko byla použita primární a sekundární data. Primární data byla získána pomocí dotazníkového šetření, jehož vý-sledky jsou v práci podrobně interpretovány v podobě grafů a komentářů. Dále byly provedeny strukturované rozhovory s odborníky a zástupci cílového segmentu. Výsled-ky strukturovaných rozhovorů jsou rovněž zpracovány v kapitole výsledků vlastního výzkumu. V syntéze výsledků a poznatků jsou srovnány výsledky z výše uvedených vý-zkumů. Byly stanoveny 4 hypotézy, z toho byly 3 hypotézy zcela potvrzeny a 1 byla potvrzena z části. Na základě analýz byly vytvořeny produkty cestovního ruchu pro cílový segment, které by měly přispět k větší atraktivitě destinace Vyškovsko na trhu cestovního ruchu. Jsou vytvořeny 3 varianty zájezdů pro 3 typy seniorů. První varianta zájezdu je pro seniory, kteří vyhledávají kulturně-poznávací cestovní ruch, pro které byl navržen kulturně-poznávací program historickým centrem města a návštěva kulturně-historických atraktivit. Druhá varianta zájezdu je zaměřena na aktivní seniory, která využívá přírodního bohatství destinace a třetí varianta zájezdu je zaměřena na seniory s dětmi, která umožňuje dětem prohlídku DinoParku a návštěvu Vyškovské pouti.
Lednicko-Valtický areál jako destinace na trhu cestovního ruchu
POLENDOVÁ, Michaela
Zhodnocení primární a sekundární nabídky destinace, identifikace konkurenčních destinací a určení pozice na trhu cestovního ruchu. Na základě analýzy silných a slabých stránek destinace identifikovat konkurenční výhodu a navrhnout způsob jejího prosazování.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.